fredag 27 juli 2012

Nu ni

Nu blev det två inlägg på raken. Det händer inte ofta. Jag tror jag blev inspirerad av att läsa andra bloggar. Är lite imponerad av folk som hittar på nya saker att skriva om flera gånger om dagen. Det händer inte tillräckligt i mitt liv för att jag skulle kunna göra det. Men jag är lika nöjd och glad ändå.

Idag är det fredag. Det kan vara det bästa på hela veckan, att det äntligen blev fredag! Solen lyser, imorgon får jag sova lite på morgonen och ikväll ska jag shoppa! Oj vad jag ska köpa mycket grejer. Har mycket stora förhoppningar på rean nu, så det är bäst att den inte gör mig besviken. Om det blir många påsar som följer med hem blir shoppingturen ett träningspass också. Vi ska till Förlunda Torg. Det stället är ju enormt och dessutom hittar vi inte. Blir nog många steg.

Imorgon är det bröllop. Min kusin och hans Hanna gifter sig. Ska bli så roligt. Därför hoppas jag att jag hittar en fin liten klänning, en söt väska och kanske ett par nya skor att ha imorgon. Sol imorgon också så blir det perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar