lördag 24 mars 2012

Hej kära blogg, det var inte igår

Jag hade nästan glömt bort den här bloggen, men så dök den upp i mitt huvud idag. Jag har i år en facebookfasta och blev ändå sugen på att delge några saker med världen.

Idag har jag skickat in min hemtenta. I onsdags kväll skrev jag salstenta. I torsdags skrev jag nästan hela hemtentan och sen fick jag njursten igen. Det drog upp minnen från sjukhuset i Jönköping och att bo ensam i en håla på landet. Men den här gången var det inte så farlig, det gjorde mycket ondare förra gången. Så idag bjöd jag mig själv på två par nya skor och en klänning (som blev gratis med presentkort och så, göött).

Mitt liv just nu är rätt så göttigt. Jag läser från och med nu bara 50 % på kvällstid. Hoppas på mycket jobb under tiden, annars kommer jag bli väldigt rastlös och uppdatera bloggen mycket oftare. På torsdag åker vi till Uppsala för spel och umgänge med Erik och Anna. Vi kommer också planera vår Romresa. Som kommer bli fantastiskt! Sen blir det påsk och sånt trevligt.

Det jag mest ville säga var att allt är så himla bra just nu! Och att jag köpte nya skor. Hej då, vi får väl se hur länge det dröjer tills nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar